Pētījumu mērķis ir padziļināti izzināt atsevišķus tirgus sektorus un pētījumu veikšanai tiek piesaistīti kvalificēti, neatkarīgi eksperti.
Katru gadu Konkurences padome savā darba plānā atbilstoši piešķirtajam finansējumam nosaka prioritāros tirgus sektorus, kuros ir nepieciešams veikt pētījumus. Izvēloties pētāmo tirgus sektoru, ņem vērā situāciju tirgū, pastāvošos ierobežojumus ar konkrētā tirgus sektora nozīmi un ietekmi uz sabiedrību un tautsaimniecību.
Veiktie pētījumi
Petījums par TV kanālu savstarpējo aizvietojamību
Būvniecībai paredzēto ģipša izstrādājumu ražošanas tirgus un konkurence tajā
Konkurence graudu un to produktu ražošanas tirgū Latvijā
Konkurence gaļas un tās produktu ražošanas tirgū Latvijā (Pielikumi)
Konkurence zivju un to produktu ražošanas tirgū Latvijā
Konkurence piena un tā produktu ražošanas tirgū Latvijā
Konkurence nemetālisko minerālu izstrādājumu ražošanas tirgū Latvijā